Unnar mig favoriten;

Jag har sprungit min vanliga löpningsrunda innan frukost trots att jag var hur trött som helst (heja mig). Dessutom steg jag upp på vågen så fort jag vaknat, och vet ni vad jag såg?
Jag bestämde för ca en månad sen att jag hade som mål att gå ner lite över fem kilo fram tills vi åker till Budapest den 16 maj, och vet ni vad? Jag har redan gått ner dem kilona! Jag har 0,2 kg kvar och då har jag gått ner typ 5,6 kilo eller nått. Jag är glad! Därför unnar jag mig favoritfrukosten idag med fiberhavregrynsgröt, krossade linfrön, mosad banan och lätt kesella. Nu måste jag fortsätta kämpa!

Postat av: livetoday - 52 kilo

det var otroligt gott! :) oklart varför jag fick det. det var företaget som hörde av sig och undrade om jag ville ha det :) hihii

2011-05-05 @ 20:18:34
Postat av: lovisa

Vad ska du hitta på i helgen?:)



Vill bara tipsa dig om en sak! du kan vinna en VALFRI vara från brandsinfashion.com! du kan välja bland; badmode,väskor,jackor,skor,smycken,plånböcker och MYCKET MER! av märken som converse, dior, chanel, ed hardy mm.

vill du delta? klicka då här:http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-06 @ 09:44:09
Postat av: anna

när du skriver "Unnar mig" favoritfrukosten, menar du att du "unnar" dig som i när man unnar sig godis (alltså att gröten är onyttig) eller unnar dig som i att du förtjänade en god frukost efter att du varit så duktig? bara undrade alltså:) för jag brukar också äta gröt varje morgon, och trodde att det var supernyttigt!

2011-05-12 @ 15:42:49
URL: http://chokladostvitlok.blogspot.com/
Postat av: josefin

Gud vad gott det ser ut! Måste mosa lite banan till frukostgröten strax!

2011-05-22 @ 19:44:05
URL: http://aliceaugusta.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: