Förgylla höstkylan

Under gårdagseftermiddagen satt vi i fönstret i bekväma caffeéstolar på Akademibokhandelns ovanvåning och drack skummande söt kaffe latte och talade om framtidsvisioner och höstens nyutkomna böcker. Vi fattade beslutet att tillsammans förgylla höstkylan genom att gemensamt läsa En dag. Därefter om allting går enligt våra förhoppningar, så skall vi även se filmatiseringen av denna bok som kommer ha premiär i landets alla biografer inom kort. Det känns som ett perfekt höstbestyr. Därav sitter jag nu denna afton, med boken i min hand, och doften från en gräddig kantarellsoppa framför mig. Hösten har inletts.

Postat av: Paula

Oj vad jag grinade när jag läste den där boken haha, fyfan. Men riktigt bra bok, trots att jag tyckte att den var lite rörig..

2011-10-07 @ 20:15:31
URL: http://livehealthier.blogg.se/
Postat av: linda

Jätte bra bok, hoppas på att filmen lever upp! :)

2011-10-09 @ 20:13:22
URL: http://www.lindajernberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: