Småprat och kärlek

Efter höstpromenaden fick jag besök utav min mor, men också ett extra fint yrväder till besök som tydligen länge har gått och väntat på att jag ska träda in genom tröskeln i mitt föräldrarhem. Tyvärr tror jag inte han förstod att jag är här för att stanna. Liksom i mitt föräldrarhem, ställde han sig upp på bakbenen och kikade ut genom fönstret. Så fort han hört ett ljud eller röster utanför så vill han veta vem det är. Därav blev det många längtansfulla blickar ut ur fönstret.
Min mor hade med sig frukost, fullkornsbaugetter, turkisk yoghurt, bregottsmör och fullkorns hjärtformade flingor. Det bästa av allt var dock den hemmagjorda äpplemosen som fortfarande varm och söt då hon förberett den under morgonen. Söndagsmyset under denna höstliga dag kunde inte vara mer maximalt, med alla dessa godsaker, allt småprat och all kärlek.

Postat av: jennifer

Svar: Vilken mysig blogg! Filmen handlar om en advokat som har att göra med lite knviga fall och brottslingar. Det är storys om våldtäkter/misshandel/mord på ett par prostituerade tjejer.. Den är sjukt spännande!

2011-10-09 @ 22:03:53
URL: http://jennifersandstrom.spotlife.se
Postat av: Michelle

Vad är det för ras?

2011-10-12 @ 22:39:55
URL: http://chellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: