Superwomen

Vilken härlig dag jag har haft idag, trots att jag vaknade med ett visst kli i halsen och skippade morgonpromenaden.
Jag träffade en kär vän och promenerade längs gågatan i Malmö, och fann flera plagg som satt som en smäck. Känslan av att vara nöjd med sig själv dominerade resten av dagen.

Efter shoppinglyckan blev det eftermiddagsfika i Slottstaden. Väl hemma uträttade jag diverse ärenden som jag gruvat mig över, naturligtvis helt i onödan.

Jag promenerade till träningen som klassas som årets snabbaste powerwalk i mina ögon, körde ett cirkelgymspass där jag lyckades lägga på extra vikter på flera av maskinerna, och promenerat hem igen med goda besked.
Nu ska jag laga en lätt kvällsmiddag och njuta av premiären av den sista säsongen av Desperate housewifes, för ni har väl inte missat att det startar ikväll kl 21.00?

Jag kan stolt klappa mig själv på axeln och njuta av kvällen tillsammans med känslan över att vara en superwomen.

Postat av: Annie

Vilken härlig känsla. Alla borde få känna sig som superwoman!



sv:Jag vet att de Ica maxi som har voltaires sortiment har det hemma, annars hälsokost eller via hälsokostbutiker på nätet :)

2011-10-04 @ 21:20:48
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: sandra

Canon D60 :D superbra kamera

2011-10-05 @ 19:56:22
URL: http://halsoboost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: