Utanför cyberspace gränser

Älskade vänner, jag har begett mig ut på äventyr utanför cyberspaces gränser. Ja, otroligt nog finns det platser utan internet, i alla fall en, och det är i min lägenhet. Jag spenderade min första natt i lägenheten i torsdags, och har alltså äntligen fått de flesta möbler och ting på plats och flyttat in.
Under två dagar har jag levt utan internet, varav en dag utan televisionens makter. Förfärligt! Men tv:n är nu på plats, och idag införskaffade jag ett mobilt bredband hos Tele2.

Tele2 öppnade en ny butik på gågatan i Malmö i torsdags, och har nu fram tills i morgon (söndag) flera fantastiska öppningserbjudande, b l a det mobila bredbandet som är kostnadsfritt under ett helt år! Vilket guldläge för mig som både är nyinflyttad och student. De har också en massa andra fina erbjudande, t e x på Iphone 4, så jag råder er som befinner er i Malmötrakterna att ta tillfället i akt i morgon innan erbjudandena försvinner!
Förhoppningsvis kan jag nu öva in mina nya rutiner hemma från och med måndag, då jag just nu är i föräldrarhemmet för att äta en god middag, och under morgondagen ska jag arbeta så får jag stilla mig tills dess. Det enda som fattas nu är en kamera, kanske kan den också införskaffas på måndag för att maximera vardagen. Tips på bra kompaktkamror uppskattas!

Postat av: Emma

Sv; Jaa, så himla gott! Och ett så enkelt sätt att kunna variera gröten lite på =P Hemmagjord äppelmos slår det mesta! Vette sjutton hur jag ska klara mig när mitt lager i frysen tar slut..

2011-10-01 @ 23:12:34
URL: http://emmaeline.shapemeup.se
Postat av: Rymdsylten

Åh, andra vackra böcker? Silke - Alessandro Baccario. Alla Murakamis böcker så klart. Min favorit är Sputnikälskling. Alkemisten - Paulo Coelho. Alex Schulmans Skynda att älska är himla bra också.



Jag tänker att jag kanske borde anställa dig som personlig tränare.

Du får allt att verka så roligt.

/L

2011-10-02 @ 00:05:05
URL: http://rymdsylten.blogg.se/
Postat av: keela

jasså har dom det? det har jag faktiskt inte sett (får en anledning till att gå till godishyllorna nu hihihihi) :D

2011-10-02 @ 01:47:36
URL: http://keelus.blogg.se/
Postat av: Paula

Jag tycker att Canon har bra och prisvärda kameror. Gärna ixus-serien :)

2011-10-02 @ 09:59:17
URL: http://livehealthier.blogg.se/
Postat av: Tess

åh, men då må du göra det! Så mysigt att börja dagen med nära & kära tycker jag :) Ha en fin söndag!

2011-10-02 @ 13:35:19
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: Annie

Man känner sig nästan halv utan nätet ju ;) Blir halv tokig på min dayorn när nätet kärvar här hemma, hämtar ju all information om allt där :)



sv: Kakaonibs är råa kakaobönor som är hackade, vilka har ett enormt innehåll av allt det nyttiga, men utan tillsatt fett eller socker. Så man får i sig alla nyttigheterna från chokladen utan tillsatserna. Dock inte gott att äta bara men super med andra tillbehör :)

2011-10-02 @ 19:19:58
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Johanna

Vad härligt det ser ut! det är verkligen underbart med en egen lägenhet, men visst känns det tomt i början innan man fått igång allt man är van att ha i vardagen :P

2011-10-03 @ 09:55:05
URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Emelie,



Vad roligt att läsa att du kunde ta del av det passande öppningserbjudandet i vår nya Malmö butik. Det är mycket roligt att du tipsar andra om oss vilket vi på Tele2 tackar dig för.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-10-03 @ 14:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: