21 september

Diverse skolarbeten, tentaplugg, jobb och träning har tagit upp all min tid de senaste gånga veckorna. I morgon har jag en inlämning och en redovisning som jag måste skriva färdigt ikväll men därefter är det värsta över i skolväg.

Framför mig har jag också en flytt att ta hand om, städa lägenheten, ändra adressuppgifter, handla möbler, flytta över alla saker och slutligen inreda så att jag kan känna mig hemmastadd. Mina förhoppningar är dock att jag ska ha möjlighet att prioritera bloggen mer efterhand som alla bitar faller på plats.

Idag har jag förutom att bli inpumpad med mängder av information, kört en timme på gymmet. Dessutom hann jag med en härlig joggingtur i morse och en eftermiddagsfika med en kär göteborgska.
Jag längtar efter att skriva vackra rader till er, beta av högen med romaner och få en släng av förälskelse. Ha förtröstan, jag kommer att befinna mig där tidigare än ni tror.

Postat av: Sophia

Svar; Tack, det var supermumsigt ;D

2011-09-21 @ 21:13:15
URL: http://sophiarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: