En lägesuppdatering

Något försenad kom jag till gruppmötet i skolan för att gå igenom kommande redovisningsmaterial. Just nu sitter jag även kvar i skolan för att studera om personlighetsstörningar inför nästa veckas nättentamen. Tänkte att jag borde få lite mer gjort om jag satt i skolan ända fram tills träningen ikväll.
Problemet är dock att magen redan har börjat småkurra och min koncentrationsförmåga inte längre är på topp. Det är ett par timmar kvar tills träningen ikväll börjar, så jag överväger att avboka kvällens cirkelgymspass, och i stället sitta kvar här en liten stund till i skolan, och därefter handla något att äta och träna lite tidigare på gymmet i stället. Detta eviga planerande som pågår i mitt huvud, jag avskyr när min huvudplanering av någon anledning inte stämmer. Känner ni också så? Brukar ni också planera dagarna inuti huvudet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: