God morgon

Denna morgon är en sådan morgon då jag känner mig utvilad, kaffet smakar enormt gott och frukosten kan jag knappt sluta äta utav då den är så god den med. Jag drack två koppar nybryggt kaffe och åt två skålar med naturell mild yoghurt, fiberhavregryn, krossade linfrön, havrekuddar och russin.
Jag skippade morgonpromenixen idag, för i stället ska jag träna ett pass cirkelfys redan klockan 11.30. Jag tänkte ta bussen dit, så det får stå för promenerandet idag. Efter träningen ska jag fortsätta med lägenheten fram tills ikväll. Jag har nu fått upp en del möbler (tack vare mina vänner) men det finns fortfarande väldigt mycket kvar att göra. Än har jag ingen form av elektronik där, varken tv eller dator, och därmed inte något bredband heller. Vad har ni för bredband? Har ni något tips på ett bra erbjudande för en student? Vi hörs ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: