Måndagsmorgon med Efter tio

God morgon världen. Jag har äntligen fått sova ut ordentligt och mår kanon. Så bra att jag sprang runda på nästan 6 km i morse innan frukost i det härliga tiograders höstvädret. Just nu ska jag dricka kaffe, studera inför morgondagens tenta och samtidigt kolla på Efter tio på tv4 som det är säsongsstart för.
Blondinbella är numera med på måndagar som Malous "sidekick". Jag brukar se på Efter tio, men jag tycker faktiskt att det är roligt att Löwengrip är med för att dra mer unga tittar till programmet och uppmuntra unga till att delta till olika samhälliga debatter.
Bara det inte blir för mycket Blondinbella, dvs just nu talar de om människor som stalkar henne, visserligen är det fruktansvärt, men jag är inte fårvånad att detta kommer upp i samband med henne. Så jag tror att det blir lagom med att hon bara är med på måndagar, för det ska fortfarande vara Malous Efter tio. Vad tycker ni?

Postat av: Emelie

Jag håller med! Ibland blir det för mycket egocentrerat, på ett dåligt sätt. Inte bra att vara totalt egocentrerad.

2011-09-19 @ 15:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: