Nytta med nöje

(bilden är från när jag var i Göteborg)

Jag är nyss hemkommen från arbetet, och med mig hem tog jag en hel drös med arbete, vilket innebär att denna lugna vecka som jag hade framför mig nu är fullspäckad. Jag ska jobba resten av dagarna fram tills fredag, och dessutom hinna med diverse skolarbete. Det är precis så här jag vill ha det, jag älskar att ha många bollar i luften, när livet går som på räls. Speciellt om det gäller kortare perioder, det känns roligt.

För tillfället verkar det som att jag kommer vara fri hela helgen (men det kan hända mycket innan dess) och om så är fallet så har jag planerat in extra mycket höstmys tillsammans med en kär vän. Jag har mycket fint att se fram emot.
Trots ett numera fullspäckat schema så har jag köpt brieost, vindruvor och päron, som ska avnjutas med ett glas rött tillsammans med vänner och studier. Nytta med nöje, en otroligt bra kombination, inte sant?

Postat av: stuffstuff

Vore grymt om du tog en titt i min bloppis!

Senaste: Snygga vinterjackor, Air max 90 & mycket mer!

Allt till fyndpriser hos stuffstuff.blogg.se



Önskar dig också en trevlig kväll. Kram!

2011-09-06 @ 17:35:35
URL: http://stuffstuff.blogg.se/
Postat av: Ida

sv; ja, jag längtar tills det nya albumet kommer, så underbar!

2011-09-06 @ 19:43:03
URL: http://florstunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: