Om framtidsdrömmarna

Jag har talat lite smått om framtida drömmar, men kringgått vad det jag egentligen syftade på. Sanningen är den att det handlar om att jag äntligen ska få flytta min min alldeles egna lägenhet! Tanken är att jag ska hyra min bros lägenhet, så vi var och tittade på den idag, då han har renoverat den jättefint.
Dock kvarstår ett litet problem, och det är att det ännu inte är klart, då vi behöver ett godkännande från Bostadsrättsföreningen om att min bror kan hyra ut lägenheten till mig i andra hand, men det beskedet kommer först i början av oktober. Fram till dess blir det en lång och otålig väntan.
Å andra sidan så vet jag om detta inte blir av (vilket det förhoppningsvis blir) så kommer jag att flytta förr eller senare ändå, så just nu går jag runt med vackra inredningstankar i huvudet. Det är i alla fall så det ligger till, och jag har inte velat avslöja för mycket eftersom det har varit så pass osäkert innan, men nu så, kanske.
Nu ska jag bege mig till min kära väninna för att njuta av söndagsmyset.
Psst; bilden är från min väns lägenhetsfönster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: