Pluggångest

Jag vaknade redan klockan åtta, och tog direkt tag i min kurslitteratur och arbetade mig sakta men säkert igenom en timme. Känns bra att jag lät bli att göra en massa andra saker under tiden, utan faktiskt fokuserade på studierna under en timme på morgonen.
Tyvärr, så har jag fortfarande ganska mycket kvar att göra, då jag arbetade mycket förra veckan och inte tog igen pluggandet i helgen, så har jag väldigt mycket att göra idag. Usch, det ger mig ångest, framför allt för att jag är rädd för att jag inte ska göra det jag bör. Tidsmässigt så blir det i förhållandevis stressigt, men det oroar mig inte lika mycket som min egen självdisciplin.
Nu ska jag dricka mitt svarta kaffe och äta stekta ägg, plus läsa ett par kapitel i en av mina böcker innan jag beger mig ut på en morgonpromenad. Sedan får jag se hur pass disciplinerad jag är, annars måste jag nog åka in till skolan, för jag brukar studera bättre där. Var och hur gör ni för att prestera till max?

Postat av: Madde

Sv: Låter härligt :) Jadå allt är bara bra med mig ^^ Vad ska du göra ikväll då? =) Kram.

2011-09-12 @ 13:18:03
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: