Skogsutflykt

Vi var på skogsutflykt och jag hade med mig rykande hett te som doftade kanel, och fruktsallad med kanel över. Höstliga vindar mötte oss tillsammans med sol. Naturen gjorde barnen lugna och harmoniska. Barnen hade matsäckar med sig, små festis paket med jordgubbssaft, subs med skinka och ost och pannkakor med socker. Det påminde mig om den glädje jag själv känt som litet barn över att åka till skogen. Framför allt eftersom matsäcken med pannkakorna väntade på mig i ryggsäcken som jag och min mamma tillsammans hade förberett kvällen innan.
En otroligt fin fredagsförmiddag på alla sätt och vis, och nu har jag en fin helg framför mig.

Postat av: Emilia

Sv: Visst är det! Allt i mitt kollage är från IKEA :)

2011-09-10 @ 08:30:47
URL: http://emiliaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: