Födelsedagsfirandet;

Festen började med mig och min kära farmor och resten av släkten, och självfallet kära B!

Jag gjorde jordgubbsdrinkar i mina fina coctailglas, som innehöll Sourz röda bär, loka smultron, jordgubbar och is!
Efter att ha firat med släkten kom jag hem till Linn som hade arrangerat en fantastisk överraskningsfest, där det bjöds på tre olika sorters tårtor som hon själv hade gjort. Jag som redan hade ätit tårta med släkten!
Jag och Jörgen tyckte vi var roligast i världen och tog fina bilder bakom en av födelsedagspresenterna, en flugsmällare.
En del av det kära gänget som dansade!
Också lite mysbilder. Tack till alla som gjorde födelsedagsfirandet så fantastiskt!

Postat av: BlueBone

Du har så rätt, så rätt :) Jag vet att jag gör fel. men just Nu så vill jag sätta mig själv i en hård och plågsam diet (fort ska de gå) , sen när jag är nöjd med min kropp , så får jag komma på hur jag ska hålla min vikt där den är. det är mitt problem sen :) hehe.

2011-02-21 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: