Join the movement

Jag är ganska sen med att uppmärksamma detta, men jag tänkte att jag kanske inte var den enda! Stadium har lagt upp tjugoen stycken utmaningar, det vill säga tjugoen stycken pass innehållande flera olika övningar varav de flesta kan du i stort sett göra i hemmet. En riktigt rolig utmaning tycker jag, så vilka är med mig? Klicka här.

Postat av: Emily

Testet gjorde jag på mitt nya gym och den testar allt från blodtryck, kroppsfett, muskelmassa, smidighet, vattenmängd, kondition, styrka i mage, armar och ben. Man får verkligen ett heltäckande resultat och utefter det ska jag nu då jobba för att göra mig själv "yngre". Haha.



Vad roligt! Håller tummarna för att det ska gå bra för mig själv :D

2011-02-16 @ 08:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: