Kvällsmat

Älskade vänner, jag ber om ursäkt för min frånvaro under den senaste dagen, men nu är jag tillbaka efter mycket mys med kära vänner och skolarbete. Ikväll testade jag på Core Bosu utmaning för första gången, vilket var väldigt roligt med tanke på hur svårt det är att hålla balansen på bosun! Men jag tror inte riktigt det är min typ av träning men jag skulle definitiv kunna tänka mig att prova det igen, men just nu vill jag helst testa enbart Core. Har ni testat något av det?
Efter träningen blev det en lättare middag/kvällsmat bestående av en banansmoothie gjord på naturell lättyoghurt, minimjölk, banan också toppade jag det med blåbär och krossade linfrön dessutom åt jag en burk makrillfilé!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: