Träningsvecka 6

Såhär har den gågna 6:e femträningsdagars veckan sett ut;
Måndag: Spinning 60 min
Tisdag: Cirkelgym 60 min
Onsdag: Core/bosu utmaning
Torsdag: Vila
Fredag: Spinning 60 min + IW 60 min
Lördag: Spinning 60 min
Söndag: Vila och jobb
Som ni ser blev det mycket spinning, och även ett core pass, men dock ingen promenad denna veckan eftersom jag har haft mycket jobb denna veckan samt varit förkyld så har jag inte riktigt hunnit med. Tråkigt!

Postat av: Emma

Wow vilken träningvecka!! Bra jobbat!

2011-02-27 @ 16:20:22
Postat av: Emelie

Tack :) Men det är bra att se över den gångna veckan, för då är det lättare att utvärdera den och se vad man kan göra för att förbättra träningen tills nästa vecka, och sätta nya mål :)

2011-02-27 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: