Skivstångs premiär

Under gårdagen var det Skivstångs premiär för mig på Friskis och Svettis i Malmö. Skivstång ska vara motsvarigheten till Bodypump, som jag har hört så mycket gott om. Detta var en ordinarie skivstångspass på 60 min, och jag saknade konditionsträning i det hela. Men efteråt fick jag höra att det finns SkivstångIntervall 75 min, som är skivstång med kondition, vilket jag tror skulle passa mig mycket bättre. Hur som helst, var det väldigt bra övningar, men jag blev lite begränsad som nybörjare, då jag inte visste hur mycket vikter jag skulle ta mig ann, så jag hade lite svårt att hinna med då jag fick byta vikter. Men jag är glad att jag utmanade mig själv, och testade (borde testat för längesedan). Jag ska se till att boka in ett SkivstångIntervall pass nästa vecka, för det tror jag är något som jag hade tyckt varit grymt roligt.

Postat av: Anonym

skönt med skivstång!

2011-10-20 @ 12:19:58
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad duktig du är som tränar och hänger i. En eloge till dig! Kram

2011-10-21 @ 11:14:53
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: