Idag har jag..

Jag tänkte försöka mig på ett sånt där klassiskt, "normalt" blogginlägg som ungefär innefattar "idag har jag.." någonting. Alltså, idag vaknade jag väldigt sent, trodde jag, men det visade sig att klockan bara var kvart i tio. Jag steg upp i alla fall, åt en gigantisk frukost, satt en stund vid datorn, och gick tillbaka till sängen och somnade igen. Sov i en och en halv timme till, vaknade och käkade en omfattande lunch.
Min rymliga väska har gått i sönder i ena handtaget, så jag och mamma hämtade upp min förvirrade samt svaga farmor och åkte in till stan för att byta den. Dessutom fick jag en väldigt masa kosing av farmor, för att jag har städat åt henne.
Det var inga problem med att byta väskan till en likadan, fast hel! Jag försökte även så snabbt som möjligt, i vanlig ordning, göra slut på mitt nyvunna ekonomiska tillstånd genom att prova ett femtiotal olika plagg - varav endast ett av dem var jeans, vilket är det enda jag är i behov av att inhandla. Hittade som vanligt inga jeans, som för övrigt är pest och pina att prova ut i den här kroppen, därför blev det ännu en stor tröja, som döljer min figur, som jag kan ha några färggranna strumpbyxor till. Helt klart favorit plagget.
På vägen hem hämta vi upp lillebror, samt körde in på McDonald's McDrive och köpte en onyttighetsmiddag.
Kvällen innefattade att : morsan och farsan är ute och lever i nattlivet. Hanna och Niklas gick nyss. Lillebror kom nyss hem. Jag sitter vid datorn, med ett onödigt inlägg, och nu ska jag poppa popcorn.

Stupid Cupid
Stop picking on me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: