Dagen innan julafton

Jag försöker finna julstämmningen inom mig själv, hos andra och över allt i min omgivning, men jag kan ändå inte riktigt hitta den. Jag känner mig tom, trött och frusen. Jag orkar inte riktigt engagera mig i allt julstök och innan jag vet ordet av så har tiden runnit så snabbt ifrån mig att det nu är dagen innan julafton. Jag tänker på dig hela tiden.

Det är första gången som jag inte har något riktigt jullov. Jag tror att jullovet ökar spänningen och uppmärksamheten kring julen, men i år så har jag jobbat det flesta dagarna fram till idag så jag har helt enkelt inte haft tid att ta ledigt från min vardag. Dagen innan julafton. Lilljulafton. Om jag koncentrerar mig ordentligt, och tänker på bordets alla läckerheter, kyroklockornas klang och värmen från alla ljusen, så pirrar det till inom mig. Men min koncentration varar enbart i ett par sekunder för att sedan falla tillbaka i tankar kring dig.

Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: haha jepp :D

Jag har iallafall önskat mig Calles skiva i julklapp, så nu imorgon får man se ifall man fick den eller inte xD



Allt bra med dig annars?=)

2009-12-23 @ 21:49:24
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för ditt bidrag i tävlingen :D



vinnaren publiceras runt halv ett inatt.



lycka till!



å vad gör du annars ikväll?

2009-12-23 @ 23:43:24
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: