En dyr citron

Jag vaknade av att jag var helt stopp i hela hjärnan. Jag kunde inte andas genom näsan, och jag hade ont i huvudet. Så fort jag steg upp packade jag ihop mina saker och sprang ner till affären och köpte halstabletter, nässpray och massa ketchup och mat. Bland annat köpte jag en citron, men när jag kom hem och kollade på kvittot så såg jag att kassörskan hade vägt citronen fel, för enligt kvittot skulle citronen jag köpte väga över 1,2 kg och kosta fyrtionio kronor. En citron.
Så när jag äntligen hade kommit hem och magen gapade efter frukost så fick jag springa tillbaka till affären igen med citronen och kvittot. Citronen kostade sex kronor så jag fick fyrtiotre kronor tillbaka.

Postat av: Kristina

Oj det var verkligen en dyr citron, tur att du behöll kvittot :D



Sv: ja det är inte lätt, jag har ett jobb som börjar i dec men måste ha jobb innan dess =)

2010-08-18 @ 17:01:04
Postat av: Linnea

HAHA världens största citron det hade varit på 1,2 kg!



Sv Lök låter smarrigt faktiskt, men kanske inte till frukost omeletten, ska tänka på det nästa lunch! :)

2010-08-18 @ 22:12:38
Postat av: Ronja

Ja,de ska bli tråkigt att börja skolan :O <3

Ja jag vet ju vart jag ska va ^^

2010-08-19 @ 08:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: