Fortsättning med utgång

Efter att ha strosat runt i Ystads härligt varma sommarväder, i en fantastisk miljö, åkte vi hem om till mig och drack ett par cider och åkte sedan in till Malmö och gick på Maskot som ligger på Möllan. Tyvärr började det ösregna, åska och blixtra där vi satt på uteserveringen, men som tur var satt vi precis under taket. Här kommer några bilder från utgången denna onsdag/lillördag:









Observera att jag fick kavajen som jag beställde från H&M, passande nog, med posten just denna dagen.




Postat av: PJOHANNAS

SVAR: nejdå!

2010-08-05 @ 22:37:47
Postat av: Sofie

sv: tack så jättemycket! Ja jag får se vad det blir tillslut ;)

2010-08-05 @ 22:45:14
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-05 @ 23:28:11
Postat av: therese

ja men det är ju precis så det är! när det börjar bli tal om "dejt" och allt så spärras hela hjärnan och man börjar tänka för mkt!!

2010-08-06 @ 07:34:50
Postat av: LadyUmbrella

Nu är finalisterna i Veckans Blogg Tävlingen utsedda! Kika in och titta om det blev du :)

Ha det fint!

//LadyUmbrella

2010-08-06 @ 10:37:23
Postat av: livetoday - 52 kilo

detox är en utrensning. man blir av med gifter och slaggprodukter. Man äter en kost som är rik på vitaminer, mineraler och antioxidanter.



Vissa kör med att i stort sätt bara dricka olika smootihes på bär och frukt. det är i alla fall inga kolhydrater eller protein. man mår otroligt bra efteråt!!

2010-08-06 @ 11:13:24
Postat av: HANNA

god cider dedär! :) ja visst är de snyggt! :D

2010-08-06 @ 18:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: