H&M clubdag i morgon den 25/8!

Som titeln på detta inlägget avslöjar så ska H&M ha clubdag i morgon vilket innebär 10% för alla medlemmar. Visserligen är 10% inte så mycket pengar, men H&Ms clubdag väcker i alla fall köplusten till liv. Jag tänker självfallet befinna mig på H&M i morgon, för dels behöver jag en ny foundation men jag har även sett ut ett par stövletter som jag funderat på att köpa under en tid. Höstskor kan man ju inte få för mycket av, så jag vet egentligen inte vad det är som har hindrat mig förutom att det har känts för tidigt att köpa höstskor. Men har ni alla insett att på onsdag nästa vecka så träder vi in i september månad?
Jag hoppas i alla fall att de har skorna i butik och i annat fall kommer jag att beställa dem över internet i morgon. Nu kan jag knappt bärga mig. Såhär ser dem ut;



Postat av: Linda

Det låter nice, hoppas du hittar vad du söker :)

2010-08-24 @ 13:48:35
Postat av: Linda

Det låter nice, hoppas du hittar vad du söker :)

2010-08-24 @ 13:49:01
Postat av: Linnea Granström -ungmamma & ryttare

Om 7 dagar utses årets bästa ungmamma blogg! Hjälp mej nu och lägg en röst per dag fram till sista augusti! Jag ber om ursäkt om jag redan skickat detta och det är bara att ta bort kommentaren om du vill! Kram Linnea



Man röstar via länken nedanför och skriver nr 8! :)♥



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html



2010-08-24 @ 15:21:24
Postat av: Johanna - bloggdesignar!

jag vill bara tips dig om att här http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=idiotifighten så kan du få jättemånga gratis unika besökare. jag är själv medlem där och vet hur bra det är. Anledningen till att jag tipsar dig om denna sidan är för att alla vill väl att folk läser det man skriver, ellerhur? - och har man redan folk som gör det så kanske man vill ha fler? :)



& sen ursäkta jag ifall om du redan är medlem där eller inte vill ha sådanahär kommentarer :)



Ta gärna även en titt på min blogg & läs gärna om att jag designar bloggar billigt!

ha en bra dag! :)

2010-08-24 @ 16:21:39
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-24 @ 17:36:25
Postat av: anna

sv; tack så mycket :)

2010-08-24 @ 19:10:51
Postat av: Sandra eller sandy

sv:Igår blev det rosa och svart:) den rosa var mörk och lite glittrig

2010-08-24 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: