Jag har vaknat mitt i natten, av tystnaden



Det har blivit mycket prat om hur mycket jag jobbar den senaste tiden, och detta beror antagligen för att jag faktiskt jobbar hela tiden. Inte riktigt, men nästan. Just nu tycker jag det är en bra sak, och jag önskar att jag hade mer timmar på dygnet så att jag kunde jobba mer för jag har insett hur mycket det verkligen finns att spara till.
Jag har lite tråkiga nyheter samt goda nyheter. Den tråkiga är att jag kom in som femte reserv efter andra antagningsbeskedet till Psykiatriska omvårdsprogrammet. Den bra nyheten är att jag faktiskt "bara" är nummer fem. Dock vet jag inte alls jag ska göra med framtiden längre, och om det inte finns något annat sätt så flyttar jag till Borås.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: