Jag vaknade av att jag hörde honom ropa mitt namn utanför mitt öppna fönster

Jag vaknade av att min mobil ringde också hörde jag honom ropa mitt namn utanför mitt öppna fönster. Jag tänkte egentligen bara sova en timme eller två, men jag sov i mer än fem timmar. Om han inte hade ropat på mig därutanför så hade jag fortfarande sovit. Men jag hade säkerligen vaknat tidigt i morgon, och med tanke på att jag inte börjar jobba förrän klockan 15.00 i morgon så tänker jag vara vaken nu så jag kan njuta av min sovmorgon.
Det har blivit dåligt med uppdaterande, och dessutom har jag gjort något konstigt så jag kan inte se era bloggadresser när ni kommenterar. Någon som vet hur man fixar det? Fram till jag kommit fram till en lösning så kan ni väl skriva er bloggadress i själva kommentaren så att jag kan svara er. Nu ska jag fortsätta kolla på Sex and the city.

Postat av: johanna

svar: aw tack :)

2010-08-11 @ 00:03:26
Postat av: Kate http://kategundersental.blogg.se

hej hej allt bra med dig idag ?

Kramis



2010-08-11 @ 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: