Kanelbullar, mintte och päronsaft

Jag sitter på golvet och äter kanelbullar och dricker mintte. Han som är det finaste som finns, äter också kanelbullar men dricker päronsaft istället. Jag mikrade tre stycken bullar i mikrovågsugnen, jag hade tänkt äta två och han försäkrade att han endast ville ha en. Men så fort vi satt oss i sängen med den ljusgröna tallriken mitt i mellan oss, tog han en tugga på varje bulle och slukade en och en halv bulle under tiden jag hann äta upp min lilla bulle. Det är sådanna stunder som jag inser att han är faktiskt det finaste som finns.

Postat av: ida björkman

Jo crunchy tröttnar jag också fort på. Därför har jag 2 olika smaker samt flingor och mussli också :D Hahaha ändå blir det oftast bara kaffe :P

2010-08-10 @ 07:21:56
Postat av: Malin Sundin

åh gott

2010-08-13 @ 06:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: