Parrots

Fredagskänslan fortgår, och efter att jag tränat IndoowWalking bestämde jag mig för att köra inom på ICA Maxi på vägen hem och köpa lite naturgodis, närmare bestämt en speciell sort som bara Parrots naturgodis har i lösvikt. Men just den här sorten är så god att jag inte kunde vänta tills jag kommit hem, så jag åt upp alla när jag satt i bilen, därav blev det tyvärr inget foto på dem. Så jag tänkte att jag går in på Parrots egen hemsida, och där var bilder på alla olika sorterna av lösviktsnaturgodis UTOM just den. Nu är jag lite småarg på Parrots för att de inte har med läckerbiten på bild, och jag vet dessutom inte vad den heter. I alla fall, så är det en sorts snacks med ostfyllning i. Som en rund liten stel boll med ostfyllning. Åh, det kallar jag ostkrokar!



Jag köpte några souer cram and onion cashewnötter, så jag får nöja mig med en bild på dem istället.

Postat av: Emma

sv: tackartackar, din blogg är också fin! :)

2010-08-07 @ 11:00:34
Postat av: LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

ang. balsammetoden:



balsam innehåller rengörande ämnen. Dessutom så masserar man grundligt, dvs man tvättar mekaniskt istället för kemiskt. Håret blir precis lika rent som med shampoo fast utan att bli uttorkat.



Om man gör rätt.



Det blir inte smörigt eller fettigt och det blir ingen beläggning. Det är därför man undviker silikon.



Tror du mig inte? Jag har hållt på ett par år nu. Se själv: http://ladydahmer.blogg.se/images/2009/bild-233_33568612.jpg



om du upplever att håret inte blir rent eller att ni måste tvätta mer ofta så gör du fel. Massera ORDENTLIGT och skölj ORDENTLIGT. Det är oftast de fel folk gör. ALternativt att man använder fel sorts balsam. Ett tvättbalsam ska inte vara tungt eller för slitet torrt hår. Man får prova sig fram helt enkelt. Och öva på massage och skölj.



mer tips i min blogg under no poo kategorin!

2010-08-07 @ 11:04:48
Postat av: Amanda

Sourccream onion cashew är så galet goda! :D

2010-08-08 @ 15:39:15
Postat av: Emelie

Ja det är dem verkligen. Men chili lime är också goda :)

2010-08-08 @ 17:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: