Torsdag morgon

Godmorgon världen, jag sitter och dricker ljummet kaffe med för lite mjölk som dessutom är alldeles för starkt. Om mindre än en halvtimme ska jag vara på mitt andra jobb. Jag känner lite oro inför dagen med tanke på att det var ett tag sedan jag gjorde det här, så kan jag inte riktigt längre. Men jag måste ta till min roliga sida och se allting med ett glatt humör.
Direkt efter jobbet så ska jag träna IndoowWalking, och sen ska jag åka till Lund. Så jag måste se till att packa träningskläder, smink och ombyte. Det var precis nu jag insåg hur mycket jag egentligen behöver ta med mig. Jag har helt enkelt lite brottom nu.

Postat av: S-O-F-I-A

Ha en bra dag på jobbet! :)

2010-08-12 @ 11:10:00
Postat av: Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg - Som tack för att du röstade på mitt fotobidrag! Din röst var guld värt, tack så mycket! :)



Fortsätt gärna att rösta, det går fler gånger! Kram Moathemoses.

2010-08-12 @ 12:56:03
Postat av: Chitra

Följa varandra på bloglovin? Kommentera min blogg då du följer min så följer jag din :)

2010-08-12 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: