Och min kärlek finns minst tretton trappor opp; i min drömda sagovärld

Jag sov väldigt dåligt i natt, verkar som att mina vackra drömmars land inte vill släppa in mig där, så att så fort jag somnar hamnar jag i ett vakuum utanför porten till de vackra drömmarna, kanske är det detta tvångsmässigt upprepande vakuum som kallas mardröm?
Jag lyckades i alla fall, efter att ha vaknat ett flertal gånger att sova ända fram till nu, och jag känner mig faktiskt ganska utsövd. Det var ingen klocka som ringde och ingen annan som väckte mig heller, utan jag vaknade av mig själv. Så fort jag slog upp ögonen kände jag också hur illamåendet hade försvunnit och kan kände en stort lättnad och glädje över att detta kommer att bli en fantastisk dag.

Postat av: isabelle ewerlöf, vaniline.blogg.se, mode och fotoblogg.

hih aa de får du allt göra, remember me är skiitfin :') haft en bra dag? ;D <3

2010-08-25 @ 16:28:36
Postat av: Jasmin

åh du skriver fint

2010-08-25 @ 17:16:14
Postat av: Therése

ja, skolan funkar faktiskt hehe :)

vad har du för dig om dagarna?

2010-08-25 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: