Himmlen ligger och slumrar

weheartit

Jag tittade ut genom fönstret och slängde slängkyssar till honom där han stod och frös där nedanför på marken av den tidiga morgonkylan. Han formade sina läppar till en stor och vacker pussmun och jag ville bara att han skulle komma in i värmen igen så att jag kunde kyssa honom varm ända in till hjärtat.
Denna morgon fick mig att tänka på de kyliga morgonarna i oktober när jag var påväg till skolan med Nalle Puh ryggsäcken hängandes löst i mina armveck, då löven hade börjat falla och gräset och träden och alla dess fallna löv pryddes av frosten. Det såg ut som att snön redan hade fallit och allting var så oändligt vackert och tyst.

Postat av: Emmy

Vacker text och fin bild!

Hoppas allt är bra med dig?

2010-08-28 @ 09:44:26
Postat av: Hannii

SVAR: Ok alla tycker olika:) Men ja hon är bra!

2010-08-28 @ 09:59:09
Postat av: P E T R A

Kul att läsa dina inlägg. Beundrar människor som dig som kan skriva och uttrycka sig bra. Själv har jag skitsvårt för det... önskar jag kunde!

2010-08-28 @ 10:44:43
Postat av: PERFEKTIONIST.SE

sv: Nej, vad tråkigt! :(

Har i alla fall lagt ut ytterligare lite bilder från uppträdandet, om du vill se. :)

Kram!

2010-08-28 @ 12:10:12
Postat av: Julia ♥

sv; Jaa, visst äre! :)

2010-08-28 @ 19:08:08
Postat av: AMANDA FALK

vad fin bild :D

Sv: ja smink är ömtåligt, man måste ha det i en neccesär i så fall. jag brukar aldrig ha med mig det, tycker väskan blir så svart, pudrig och smutsig :O

Ha en jätte bra söndageftermiddag!

2010-08-29 @ 14:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: