Tegalen

Jag har mailat runt lite överallt till olika mailadresser på Malmö Högskola. Jag behöver veta hur stor chans jag har att komma in på linjen trots att jag är femte reserv, om jag ens har någon chans.
Jag har blivit lite tegalen på grund av det dystra vädret så nu när jag precis var och handlade lite mat köpte jag två stycken tesilar. Dessutom vill jag gärna köpa en ny fin tekopp. Jag fick en tekopp i födelsedagspresent av B som jag har använt flitigt men den har tyvärr tappat sitt mönster i diskmaskinen, så det är dags för en ny. Jag tänkte även åka in till Lilla torg idag och köpa lösviktste i en fin liten väldoftande butik.

Postat av: kim

Ja verkligen. Det börjar bli lite av en vana!

2010-08-09 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: