Vit månad?

Helgen var omtumlande och händelserik, och trots allt som skett kan jag ändå se tillbaka och inte känna ångest över vad som hände i helgen, eller i alla fall inte så mycket.
Jag funderar lite över att ha en vit månad, jag blev lite smått inspirerad av att B´s mamma håller vit månad och efter ännu en helg fylld av för mycket alkohol så funderar jag seriöst på att också ta en vit månad, en månad utan alkohol. Jag tror aldrig att jag har varit ute och festat utan att dricka, någonsin. Så det kanske är dags för det nu? Jag kan ju börja med en vecka eller två.
Bakfyllan har lagt sig och blivit till en hemsk förkylning, men nu är jag tillbaka igen.

Postat av: Jenny

sv; den är från Lindex :)

2010-08-23 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: