Akademibokhandelns erbjudande, 3 för 149 kr!

Jag köpte tre stycken nya pocket böcker på Akademibokhandeln idag. Jag hade varit och tränat och passade på att springa in och använda upp de 121 kronorna i presentkort på Akademibokhandeln som jag fick i julkapp av min storebror.  Akademibokhandeln hade ett bra erbjudande, tre böcker för 149 kr, i stället för det gamla vanliga "Ta fyra men betala för 3". Egentligen var det menat att jag skulle köpa Åsa Ericsdotters nya bok, Svårläst, men när jag frågade i kassan så svarade han "att den bara såldes i större bokhandlar". Skitsnack. Akademibokhandeln är väl en stor bokkedja?

Det blev ingen Svårläst bok för mig, men till min stora lättnad hittade jag den andra delen av Lotta Thells självbiografiska roman, I skuggan av värmen, som var slut hos leverantören på Bokus hemsida (som är Akademibokhandelns internethandel). Jag fick dessutom upp ögonen för boken Molnfri bombnatt av Vibeke Olsson, så när jag kom fram till kassan för att betala sa kassörskan att det var tre för 149, så om jag tog ytterligare en bok så skulle jag egentligen bara betala nio kronor för den sista boken. Taget! Det blev den tredje delen av Lotta Thells romaner "Bortom ljus och mörker".

Postat av: Anonym

hoppas du får en trevlig kväll sötnos! :)

2010-02-22 @ 20:07:37
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Lina

JAA! :D den verkar asbra,

2010-02-22 @ 23:51:20
URL: http://schitzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: