Inga hämningar

Jag vaknade nästan precis, min tupplur råkade sträcka sig i över fyra timmar. Jag hade sovit längre om det inte varit för att mamma hade kommit in och väckt mig. Jag känner inga hämningar nu när jag har så pass mycket ledigt denna vecka, det vill säga att idag var första och den enda dagen som jag jobbar denna veckan (om de inte ringer in mig). Jag sökte två jobb i en ICA Nära butik i Lund, men det verkar vara så himla svårt att få ett nytt jobb, och nu när jag ska börja plugga till hösten så är det kanske inte lönt att dra på sig något. Nu när mina ögon har vilat lite så ska jag fortsätta läsa Stalins kossor, och för er som frågade tidigare, så tycker jag den verkar väldigt bra men jag har som sagt inte alls kommit så långt.

Postat av: Anonym

Vad bra att du gillar den, då är det bara att fortsätta läsa :) Jag pluggar i Umeå, en påbyggnadsutbildning som heter Biblioteks- och informationsvetenskap.

2010-07-27 @ 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: