Dator

Jag har fått min ny dator som jag beställde i söndags. Man kan ju knappast klaga på att det tog långt tid, utan det gick väldigt fort och jag fick med hjälp av min pojkvän, datorn till ett billigt pris dessutom. Egentligen är detta min första alldeles egna dator. Tidigare delade jag dator med min lillebror, fram tills den gick i sönder och så köpte min lillebror en ny så då fick jag låna hans i ställlet!

Nu slipper jag bråka med lillebror mer och nu kan jag dessutom påbörja mina projekt eftersom det är jag och endast jag som kommer använda min egna dator!


Postat av: Lena

oj, jag vet faktiskt inte! det klart jag hoppas att jag ska, men jag vet inte ens vart jag kommer bo i höst, så det känns lite avlägset att tänka på det än.. haha

2010-05-11 @ 14:36:28
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: