Hemsk programledare i Efter tio idag!

Jag fastnade för Efter tio idag och jag sitter och blir så oerhört irriterad eftersom det är en annan programledare idag än Malou von Sivers. Den andra programledaren är Alexandra Pascalido och hon är alldeles förskräcklig! Väldigt tråkigt eftersom det annars brukar vara en så mysig stämning med Malou von Slvers i Efter tio.
Hon intervjuade precis Jasmine Kara som hennes bok som bygger på hennes liv. Kara utsattes för misshandel av sin pojkvän och försökte därefter ta sitt liv vid flera tillfällen. När hon berättar om detta säger Pascalido: "Knarkade du inte? Hade du ingen anorexi eller nått, eller var det bara misshandeln?!". Herregud, hon är alldeles fruktansvärd. Alldeles för påträngande, okänslig och skrikig.
Snart ska Ola Rapace vara med, och han gillar vi!

Postat av: Linus

Hur kan du tycka att det är mysig stämning med Malou? Allt hon pratar om är ju döden. Jag har alltid nyhetsmorgon på i bakgrunden om morgnarna men så fort det går över till Efter Tio måste jag stänga av. Får jag se eller höra något med Malou så är hela dagen förstörd. Aldrig har kvinnan haft ett lyckligt ämne. Det är bara döden, döden, DÖDEN. Inte för att Pascalido är bättre, men än så länge har hon i alla fall inte gett mig dödsångest.

2010-11-11 @ 13:05:23
Postat av: Fanny

Tack! :)

2010-11-11 @ 13:37:47
Postat av: Evelina

Nej jag gillar inte heller, hon är så 'ofin' i sina dåliga intervjuer!!

2010-11-11 @ 13:56:29
Postat av: Emelie

Haha, så du menar att Malou von Sivers ger dig dödsångest Linus? Hon är ju en supersöt tant som tycker om att prata om böcker och gå in på djupet hos människor, mysig, minst sagt! Du kanske ska ta och se ett helt program innan du säger för mycket? ;) Ingen av dem ger mig dödsångest, men Pascalido ger mig sår i öronen och förstör den mysiga stämningen som annars brukar finnas där! Usch nä.. hon är hemsk..

2010-11-11 @ 15:31:03
Postat av: Dagens Vadå?

jag älskar morgon/förmiddagen med malou :-) världens mys frukost :-)

alltid rätt intressanta saker hon tar upp :-) men alexandra kan jag vara utan, tur jag inte kollade i dag då :-)

2010-11-11 @ 17:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: