Onödiga ting

Ibland är dagar som denna har varit, väldigt välkomna. Dagar då jag faktiskt inte gör någonting och njuter av det. Om målet hade varit att jag skulle plugga så lite som möjligt idag så har jag definitivt uppnått det. Jag har gjort alla mer eller mindre onödiga ting som visar sig vara rätt bra ändå. Ätit pepparkakor med ädelost på tub, pratat med hunden, tränat IndoorWalking, ätit mintchoklad, aktiverat mitt CSN-kort och ringt till tandläkaren. Jag är väldigt stolt över mig själv för att jag har orkat med att göra alla dessa onödiga ting.

Postat av: Dennis

sv: tack så mycket! Det var det också!

2010-11-12 @ 01:26:36
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2010-11-12 @ 10:16:47
Postat av: JULBLOGGEN

sv: Det kostar 80:- att gå in en gång. :)

2010-11-12 @ 11:27:57
Postat av: love&peace

Gott med pepparkaka^^

2010-11-12 @ 15:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: