Sahlin avgår!

Bildkälla
Igår släpptes nyheten att Mona Sahlin beslutat att avgå. Antagligen för att hon kände att hon inte hade tillräckligt med stöd från partiet. Helt rätt i min mening. Visserligen har det varit svårt för Sahlin som första kvinnliga representant för Socialdemokraterna att ta över efter bedrövelsen efter Göran Persson, men hon passar inte som statsminister. Det krävs enligt min mening någon med pondus, som är nytänkande och gärna yngre. Ett väldigt bra beslut i min mening att hon valde att avgå, och själv hoppas jag på Nya Socialdemokraterna! Vad känner ni?

Postat av: Dagens Vadå?

jag känner hurra! inte för att jag ens är socialdemokrat. men ändå! hurra!!!

2010-11-15 @ 18:47:20
Postat av: M

Jag kan bara instämma. Hade vart farligt om hon hade fått makten..

2010-11-19 @ 09:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: