Förste november

Mina mardrömmar har återvänt. Jag vet att du inte borde finnas i mina tankar när jag ska somna för då drömmer jag om hur du sviker mitt hjärta genom att älska någon annan. Jag brukar fantisera om andra människor och låtsas att de är min nya trygghet, en värme i min bädd, för då kan jag sova lite bättre. Jag flyr in i mina fantasier, men jag undrar om mina fantasier är en flyktväg in i galenskapen.

Postat av: ELIN - Julbloggen

sv: Jaaa grejen var ju att hon skrev till mig och sa att bilden var hennes.. Jag svarade då och bad så mycket om ursäkt samt tog bort bilden omedelbart... Sen fortsätter hon mucka gräl och efter det hänger hon ut mig i sin blogg... Jag fattar ingenting... Jag gjorde ju ett misstag och bad om ursäkt för det liksom... Bilden togs ju bort på direkten.. :-/

2010-11-01 @ 08:48:02
Postat av: Anonym

Man blir berörd av dina texter. dem är så fina.

2010-11-01 @ 10:21:36
Postat av: Linda

Fantasier är inte galenskap. Ett levnadsalternativ kanske :)

2010-11-01 @ 12:53:00
Postat av: M

Vad fint du skriver. Första gången jag kikar in och flera inlägg berörde mig. Vackert!

Det här inlägget hade verkligen en speciell stämning, bilden och texten blev så mycket mer.

2010-11-01 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: