Söndagsbestyr

Jag upplever inte så många söndagsmorgnar som jag inte jobbar på. Visserligen är det oerhört bra betalt att jobba söndagar så jag klagar egentligen inte, men jag kan säga att jag uppskattar denna morgonen lite mer än alla andra, speciellt när du ligger vid min sida. När ingen av oss har några krav eller förpliktelser att uträtta under dagen.
Jag funderar till och med på att avboka min, i princip enda träning denna veckan, bara för att känna känslan att jag inte behöver göra något. Men så fort jag vaknade upp ur söndagsmorgonens förtrollande kraft så insåg jag att jag faktiskt går i skolan numera och har en hel hög med studentlitteratur som jag inte rört ännu.
Min plan är att försöka sätta mig in mitt ena grupparbete, så att det verkligen klarnar över vad det är jag ska göra, och sedan bläddra igenom böckerna så jag vet var jag ska hitta allt. Sen tar jag bussen och åker och tränar och sen förhoppningsvis så vill kanske B åka med mig till Ikea och köpa ljus som är ett stort steg in i hösten.

Postat av: Elsa

Svar: Tack! ;}

2010-09-12 @ 12:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: