People say you never forget your first love, but what about your strongest love?

Hela omgivningen är fylld av kyla. Jag fryser var jag än går.
Jag klär av mig och låter kläderna ligga utspridda på badrumsgolvet medan jag sätter på duschen. Min hud knottras när jag känner med handen på vattnets ännu kalla strålar. Jag ryser av tanken att stiga in i duschen men ännu mer av att stå kvar här på det kalla badrumsgolvet i blå kakel.
När jag till sist stiger in i duschen låter jag vattnet vara lite kallare än jag hade önskat trots att jag fryser, för att jag strategiskt ska kunna öka värmen så att vattnet till sist blir skållhett.
Jag tvättar håret med shampoo och sen höjer jag temperaturen på vattnet och börjar skölja ur löddret ur håret, sedan tar jag i balsam och tvättar mig med duschtvål och höjer värmen till max samtidigt som jag njuter av tillfredsställelsen av att känna det varma vattet bli ännu varmare. Jag sköljer av mig allting men jag står ändå kvar. Jag håller duschhandtaget mot min hand och ser hur vattnet skummar av trycket och gör så att mina fingertoppar blir alldeles skrynkliga. Därför håller jag duschmunstycket mot båda mina händer, för att mina fingertoppar ska bli ännu mer röda och skrynkliga.
När jag stiger ut ur duschen är mina lår alldeles röda.

Postat av: Elin

ALlt bra?=)

2010-09-04 @ 19:41:47
Postat av: Beatrice

Sv: Tack så jättemycket! Och jo superkul med höstkläder.



Jag älskar Remeber me. Den är sjukt bra!

2010-09-04 @ 19:53:15
Postat av: Erika(jyringen)

sv.ställer samma fråga som dig för jag fattar det heller inte..

2010-09-04 @ 21:25:43
Postat av: Ida

Du har förmågan som krävs åtminstone, men jag vet hur du menar, det är svårt att våga... men en dag så.

2010-09-05 @ 00:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: