Nya skor från H&M;

Tog en sväng på stan med Linn idag efter det sjukt ansträngande spinningpasset. Jag köpte ett par festskor på H&M och jag tänkte; om jag inte köper dessa skorna nu så kommer jag ångra det. Så jag var mer eller mindre tvingad till att köpa dem! Kommer passa bra till sommarfesterna. Kostade endast 299 + att jag fick 20%.
Milen i bokskogen? Okej, för en gång skull måste jag medge att jag är lat, för efter dagens spinningpass orkade jag inte mer, utan i stället har jag ätit god mat samt dammsugare och mörk choklad istället. Busigt.

Postat av: Line

re: & som vanligt känns det så himla härligt när jag, återigen, orkar springa hela! På ännu bättre tid dessutom :D Gäller bara att ta sig ut!

2011-04-20 @ 19:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: