Ont överallt;

Jag orkade faktiskt ta mig i kragen och dra till gymmet så att jag var där strax innan ett idag. Jag körde i 85 min, 15 min löpning + 5 min promenad (210 kcal), crsstrainer 20 min (200 kcal), cykling 10 min (100 kcal), ca 20-25 min övningar - 5 övningar 3x12 också 5 min stretching. Efter att ha kommit hem och käkat lunch så är jag numera helt dödstrött så jag tänker unna mig en siesta nu innan det är dags för att göra sig i ordning för att äta middag med vännerna ikväll.

Postat av: lovisa

Kul att du är med om tävlingen om ett armband från josign.se! :)

2011-04-02 @ 20:09:36
Postat av: GBP

Men oj vad du har varit duktig idag! Nu fick jag lite dåligt samvete fast jag har ägnat mig åt min andra hobby idag; böcker! I morgon blir det träning igen.



Ha en härlig kväll:-)

2011-04-02 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: