Zombiebakfyllestadiet;

(Innan zombiebakfyllestadiet inföll såg det ut såhär)
Just nu är jag hemma med familjen och välkomnar påsken med påskmat och mycket annat gott. Själv går jag runt som en zombie och har ont överallt efter gårdagens vindrickarkväll som urartade i både utgång och efterfest vilket innebar att vi somnade omkring sju på morgonen.
En väldigt trevlig kväll/natt men jag mår som jag förtjänar. Jag har knappt sovit någonting och kan inte riktigt njuta av den idylliska tillvaron hemma just nu. Till råga på allt är det helt underbart väder och jag är ganska sugen på en promenad eftersom jag inte tränat alls idag, men jag orkar knappt lyfta en finger. Så slutsatsen är att det blir en väldigt stilla fredagskväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: