Sorbet med krossade linfrön, havrekli och russin

När jag har mycket att göra så får jag för mig att jag måste göra allting på en gång. Jag fick naturligtvis sansa mig och gå igenom vad jag egentligen verkligen behöver göra, och i vilken ordning jag bör göra det i. När jag rett ut det kom jag fram till att det första jag ska göra är att gå på morgonpromenad, vilket jag gjorde.
Därefter var det frukostdags, och jag gjorde en jordgubbs och banansorbet med krossade linfrön, havrekli och russin. Egentligen är det förståss inte sorbet, men i konsistensen är den inte långt ifrån glass. Jag mixade helt enkelt bara ihop frysta jordgubbar och en banan och krossade linfrön till en isande gegga och tog lite havrekli på toppen för att göra det mer matigt, och russinen - tja, dem tog jag förståss för att det är bland det godaste jag vet.

Postat av: Johanna

åh vad gott det låter! :)

2011-08-15 @ 14:12:02
URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: sandra

tack :D jag fota med en nikon D60 :D

2011-08-15 @ 22:24:11
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för era kommentarer. Speciellt tack till dig Johanna, det är gott också. Jag såg att du hade en julblogg, och det avgudar jag. Tyvärr gick det inte att kommentera inläggen? Jag vet inte om det är min dator som klyddar eller vad det är.. men jag testar igen vid ett senare tillfälle. /Emelie.

2011-08-16 @ 09:19:21
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: