Andra advent

Andra advent har varit en av de finare söndagarna, med förmiddagspromenad, ny vinterjacka och eftermiddagsbesök av vänner med kombinationen nytta med nöje. Det vill säga, en liten del studier, en liten julpyssel med nejlikor och apelsiner, och en stor del av kaffe, te och varma kanelbullar.
Jag har bestämt mig för att njuta lite mer utav stunden då det var först nu i efterhand som jag insåg hur fin denna dagen har varit. Jag vill inte njuta i efterhand, utan just nu. Så lämnar datorn, storstaden och lite av disken, och beger mig till hemtrakterna för att spendera resten av denna vackra andra advent med böcker, glögg och världens finaste föräldrar.

Postat av: Martina

Din andra advent låter helt underbar. :)

2011-12-04 @ 23:42:18
URL: http://uneviedanslaneige.blogspot.com
Postat av: Malin

Låter som en underbar andra advent. Kram

2011-12-06 @ 18:28:05
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: