Julfröjdens vecka och årets sista H.I.T pass

Kära vänner, den här tisdagenförmiddagen i all sin ära, har varit en otroligt härlig start på en förhoppningsvis minst lika härlig dag. 55 minuters morgonpromenad och en god frukost med blåbär miniyghurt, krossade linfrön, solroskärnor och, förståss, en stor mängd russin.

Igår var det årets sista H.I.T pass, vilket firades med ett extra hårt pass. I stället för 4 min per station (fyra stationer) med en minuts vila i mellan, körde vi 3 min per station, med 30 sekunders vila i mellan och till det jobbigaste av allt: vi körde två varv! Grymt kul, och ett väldigt bra avslut. Något mallig var jag dessutom när jag fick därifrån efter att under båda varven kört 15 kilos på trusters övningen.
Eftersom vi nu redan är inne i julfröjdens vecka, blir det inte så mycket tid över till träningen. I stället ska det bli jobb, men också mycket god mat och fina familjestunder. God jul på er!

Postat av: Malin I Form

Hej, vad roligt! Ju fler vi blir - desto roligare :)

Japp, det är antal kilometer och ett mycket bra förslag till dig är Endomondo som jag själv använder. Bästa appen till träning tycker jag och den mäter väldigt bra!

2011-12-20 @ 20:20:55
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: L

God jul!

2011-12-20 @ 20:46:57
URL: http://glitterlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: