När kroppen säger ifrån;

Igår skulle jag egentligen ha tränat spinning, men jag hade känt mig både seg och konstig i kroppen hela dagen, och när jag väl kom hem till Linn för att "plugga" så kände jag mig plötsligt förkyld och krasslig. Jag blev snuvig och fick halsont samtidigt som jag kände mig dåsig. Snacka om att det var kroppen som sa ifrån att den behövde vila, vilket jag gjorde, så det blev ingen träning alls för mig igår. Idag känner jag mig desto bättre och mycket piggare med all fredagsenergi inom mig, så förhoppningsvis ska jag orka både 60 min spinning nu och 60 min IW ikväll! Heja!

Postat av: Jennie

igår tränade jag ordentligt för första gången på två veckor. jo, tjena.



SV ; ja, de är alldeles underbara!

2011-02-25 @ 17:30:47
Postat av: isa - p h o t o & s t y l e

åh, krya :)

vad händer annars då?

2011-02-25 @ 17:45:23
Postat av: M

Vad är IW?

2011-02-26 @ 10:47:23
Postat av: Emelie

IW står för IndoorWalking :)

2011-02-26 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: