Träningsvecka 4

Och så här har den gågna fem dagars träningsveckan sett ut;
Måndag: 45 min IW + 60 min Spinning
Tisdag: Cirkelgym 60 min
Onsdag: Core/Bosu Utmaning 60 min
Torsdag: Cirkelgym 60 min
Fredag: Vilodag med nackspärr
Lördag: Vilodag/lågintensiv träning i form av promenad med terräng 7 km
Söndag: IW 60 min
När jag ställer upp det såhär, så blir jag lite förvånad över att jag faktiskt har gjort mer denna veckan än de andra tre tidigare veckorna, trots att det har känts som att jag har legat på latsidan. Antagligen så har jag verkligen kommit in i träningen nu, och jag är väldigt nöjd med denna träningsveckan, så jag hoppas att jag får en liknande vecka med start i morgon!

Postat av: C

Det där var ju lika bra det! Bra jobbat på dig med! :)

2011-02-16 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: