Mot hög mysfaktor och vila

Nu har jag tänkt att jag ska provsmaka detta gröna lösviktste som jag fick att min käraste i julklapp. Jag har inte varit sugen på te sen dess, men nu är jag enormt sugen på att smaka detta och njuta av den höga mysfaktorn som te inger, med en chokladbit därtill!
Jag var hemma hos Linn och drack goda Banansmoothies och beklagade mig över människan, därefter var det cirkelgymsträning, men eftersom detta är min femte dag i rad som jag tränar, orkade jag inte riktigt ta ut mig ordentligt, så jag tror att det får bli en vilodag från träningen i morgon, vilket jag tycker är tråkigt för det är så himla roligt!

Postat av: Ying

SV: bodycombat är kamsportsinspirerad konditionsträning, med lite olika övningar från boxning, muay thai, kung fu m.fl. Sjukt kul! :D

En månad på 24seven kostar 169 kr :)

2011-01-20 @ 23:40:01
Postat av: dann.

te. ♥ om det är lösvikt, hur kokar du det då?

2011-01-23 @ 03:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: